Bitumenemulzió: minden, ami útépítés – a legjobb minőségű nyersanyagokból hazánkban
A bitumenemulzió termék a piacnak köszönhetően és a számos bánya valamint gyártó miatt, gyakorlatilag korlátlan mennyiségben tudjuk a gyártok igényeit kielégíteni az útépítéshez és javításhoz
szükséges kőzetek terén. Rövid időn belül számos helyre tudunk szállítani kiterjedt és fejlett
szállítási hálózatunk révén. E mellet autó építéshez szükséges technológiákhoz ajánlunk
alapanyagokat úgymint zúzottkő illetve kavics.
Ez mind felhasználható útalap stabilizációhoz és autóút kátyúzáshoz. Az útalap stabilizáció terén megkülönböztetünk többek között meszes talajstabilitást, amely normál agyagos, agyagos-kavicsos, és iszapos-kavicsos területeken alkalmazható illetve cementes talajstabilizálást, amely iszapos, száraz homokos és iszapos illetve, száraz homokos és homokos kavicsos talajoknál használható.
Regisztrált villanyszerelő Budapest
Nonstop villanyszerelés Budapesten 0-24 órában
Ahol a villanyszerelőknek dolgozniuk kell, az Budapest. Ugyanis a nonstop
villanyszerelés szolgáltatás a fővárosban, azaz Budapesten működik. Ez 24 órás, azaz a
nap minden szakában elérhető szolgáltatás. A profi, szakképzett, regisztrált villanyszerelő, villanyszerelők
Budapest területén látják el ezt a szolgálatot. A vonal a nap 24
órájában elérhető, így azt is lehet rá mondani rá, hogy nonstop. A 0-24 órás üzemben
működő villanyszerelési szolgálat diszpécsere felveszi a munkát, lejegyzi, hogy mit és hol
kell elvégezni. Ez történhet az éjszaka közepén is, mert a villanyszerelési szolgálat 24 órás,
azaz nonstop működik.
Könyvelő kapcsolat – könyvelőiroda Szolnok
Fontos könyvelői, könyvelési tudnivalók, tanácsok, könyvelő információk – Szolnok
Könyvelő Szolnok: a jó könyvelő illetve könyvelőiroda kiválasztásának szakmai és emberi szempontjai Szolnokon Minden új és már működő vállalkozás egyik kulcsa a jó könyvelő kiválasztása. Melyek legyenek a fő könyvelő választási szempontok? Mi alapján válasszunk könyvelőt? Természetesen vannak szempontok, amikre érdemes odafigyelned könyvelő választásnál. Az első kérdés a szakmaiság. Mennyire felkészült? Mennyire naprakész? Hívd tapasztalt könyvelő szakembereinket, vagy a szolnoki könyvelő iroda bármelyik munkatársát!
A harmadik a szárazkavicsos területeken ajánlott bitumenes talajstabilizálás, amely iszapos illetve száraz homokos és homokos kavicsos talajoknál a legkedvezőbb, és végül mechanikai
talajstabilizálást alkalmazunk, amely abszolút kedvező szemeloszlású talajok mechanikai
jellemzőinek további orvosolásához ajánlott.
Gyártónk a legutóbb említett fajtához készít mechanikai talajstabilizációkat természetesen szabványnak megfelelően 22,56 és 80 mm-es szemcsemérettel. Ennek köszönhetően rendkívül gazdaságos formáját tudjuk kivitelezni az
útalap stabilizációnak. Háromféle szemcseméretet készítenek gyártóink zúzottkő töltés
építéséhez: FZKA 0/22, FZKA 0/32 és FZKA 0/56 jelű folytonos szemeloszlású zúzottkő
alapot. Ahogy a többi termék úgy, természetesen ezek is megfelelnek a szabványméreteknek.
Ez azt jelenti, hogy nem található benne olyan anyag, amely veszélyeztethetné az alap
tartósságát, vagy esetleg káros duzzadást okozna. Szintén az előírtakat használjuk zúzottkő
töltés készítésénél alkalmazott folytonos szemeloszlású keverékeinkben, ami azt jelneti, hogy
másodlagos nyersanyagként csak kohósalakot úgynevezett, Martin salakot használunk. Ez a
salak acél gyártás során keletkezett egyik melléktermék. Emellett pedig betontörmeléket és
vegyes kőzúzalékot is alkalmazunk. Nem utolsó sorban térjünk át az autóút kátyúzásra.
Elsőként tisztázzuk, hogy mit is takar az építőiparban a kátyú fogalma.
A kátyú az út sérülése illetve, a felső réteg károsodása, amelyet okozhat környezeti hatás
illetve forgalmi terhelés. A sérülés melyet szaknyelven folytonossági hiánynak nevezünk,
legfeljebb 20 négyzetméternyi lehet. Ezen érték felett már más kategóriába lépünk át. Kétféle
módon történhet az autóút kátyúzás. Ez attól függ, hogy mennyire tartósra szeretnénk illetve
hogy mennyi pénzt szánunk rá a javításra. A folyamatot úgy kell elképzelnünk, hogy elsőként
a keletkezett kátyút feltöltik bitumenemulzióval és meleg új aszfaltot hengerelnek rá.
Bitumenemulzió – mi is az?
A bitumenemulzió tulajdonképpen a ragasztóanyag az aszfaltrétegek között. Ennek a
módszernek sajnos van hátránya is, ami az, hogy a kátyúk szélén lévő repedések
megsokszorozódhatnak, illetve könnyen továbbterjedhetnek ezáltal a javított részt körbevevő
területek is megsérülhetnek. Ha viszont hosszabb tartósabb dologban gondolkodunk, akkor
egészen más technikát kell alkalmaznunk. Ennél a technikánál körbe vágjuk úgy a kátyút,
hogy a repedések teljes hosszát is kivágjuk vele együtt, majd az így keletkezett gödröt töltjük
fel bitumenemulzióval, majd ebbe hengereljük bele az aszfaltot. Ez a módszer bár sokkal
költségesebb hisz nagyobb terület javítása szükséges ám mégis tartósabb és hosszútávon
költséghatékonyabb, mint az ezt megelőzően leírt eljárás. Cégünk az aszfaltkeverékekben
található összes adalékanyagot is gyártja. Ezek természetesen megfelelnek közforgalmú
területek útburkolatainak előírására úgy, mint közutak és repülőterek. Tehát nálunk bármit
megtalál, ha autóút építésről vagy zúzottkőről van szó.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: